Additionally, paste this code immediately after the opening tag:

שאלות נפוצות

האם ניתן לבצע הזמנה באתר?
באתר תמצאו פורטל בו תוכלו להזמין ישירות בעזרת סיסמא שתימסר לכם.


האם בהחלפת הסים יישמרו אנשי הקשר והאפליקציות שלי?
  כל אנשי הקשר, כתובות אימייל, וווטסאפ והאפליקציות שלך  נשמרים  במכשירך לנוחותך גם בחו"ל.

 

האם ניתן לשמור על המספר הישראלי שלי בחו"ל?

בהחלט, ניתן לבצע הפניית שיחות מהמספר הישראלי למספר חו"ל, וכך, כל השיחות שמגיעות למספר הישראלי יגיעו ישירות למספרך בחו"ל

 

מה קורה אם אני טס לכמה מדינות בנסיעה אחת?

 אנו נדאג להתאים עבורך את הכרטיס המשתלם ביות,
לנסיעה למספר יעדים.

האם אוכל לקבל את אותם התעריפים והתנאים של החברה בה אני עובד?

כמובן, כעובד חברה,  אנו נדאג לתת לך כהטבה את  תעריפי החברה בה אתה עובד לשיחות וגלישה בחו"ל.

 

האם אני יכול לשמור את הסים אצלי באופן קבוע?

בהחלט יש אפשרות להחזיק את הסים שלנו באופן קבוע אצלך ובכך לשמור על מספרך בחו"ל. לקבלת פרטים נוספים יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו במספר 6139899 - 03

 

מה עלי לעשות במקרה של אובדן\גניבה של סים?

עלייך להתקשר בהקדם האפשרי למספר התמיכה שלנו 972-36139899+ ולדווח על כך בכל שעה.

 

למי אוכל לפנות במקרה של תקלה?

ניתן לפנות לשירות הטכני במספר 972-3-6139899+

 

האם יש תוקף לכרטיס סים?

כל הסימים שברשותנו הינם פתוחים ואין להם תוקף שימוש לכן אין דאגה שהסים יחסם.

 

איך אוכל לקבל את הסים?

נשלח אלייך שליח אשר ידאג להגיע אלייך עד 2 ימי עסקים.

ניתן לאסוף את הסים ממשרדנו בבני ברק, רחוב בר כוכבא 23. (TOWER-V

 

האם יש התחייבות לחבילת שיחות?

אין שום התחייבות

רנט-א-פון שרותי תקשורת בע"מ

רחוב בר כוכבא 23 קומה 12

  • בני ברק, ישראל

משרד: 972-3-6139899+

service@rent-a-phone.co.il